- Home
- Klantenservice
Stel je vraag aan onze medewerkers
Met ons bellen?

Op werkdagen bereikbaar van 8.00 tot 17.00 uur
Contact opnemen met de Agri Go Group, eenvoudig, snel en persoonlijk.
* Verplichte velden

Top 5 vragen voor jullie
We snappen dat laden of tanken vragen oproept. Wij hebben de meest voorkomende vragen en antwoorden op een rijtje gezet.
Het tanken bij een onbemand tankstation gaat wat anders dan bij een bemand tankstation. Wanneer je tankt bij een onbemand tankstation wordt er altijd een bedrag in reservering gebracht. In de meeste gevallen gaat het om een bedrag tot €200,-. Dit heeft alles met pre-autorisatie te maken. Uw bank zal de reservering automatisch terugdraaien. Als dit niet het geval is, adviseren wij u om contact op te nemen met uw bank. Alleen uw bank kan de reservering opheffen.
Ben je een nieuwe klant? Neem dan telefonisch contact op via 0113-629000. Bestaande klanten kunnen ook bestellen via het FarmPlus klantportaal
Een het starten van een laadsessie kan door het aanbieden van een laadpas. Wij accepteren vrijwel alle Europese laadpassen.
Wij plaatsen geen laders bij particulieren op de oprit. Heb je geen oprit en wil je een laadpaal in de wijk aanvragen? Start dan vrijblijvend een aanvraag via de aanvraag pagina
Voor zowel tanken als laden geven wij uitsluitend zakelijke laadpassen uit. Het is dus niet mogelijk om als particulier een laad of tankpas aan te vragen.